או התקשרו עכשיו 074-7600-777
×
מסחר אלקטרוני מכירות ב-Ebay ו-Amazon

התחייבות לעבודה

מוכר לפיקדון

בפיקוח משרד הכלכלה

המסלול יפתח בקרוב בעוד…

ימים
שעות
דקות
שניות

בואו לעשות כסף באינטרנט! מלאו את הטופס לקבלת הפרטים המלאים:

מצייצים מהכיתה

על הקורס בקצרה

עולם הקניות של שנת 2019 הוא עולם חי, תוסס וצומח במהירות ועובר מהקניונים והמרכזים המסחריים אל זירת האינטרנט. המרכז הלוגיסטי החדש של דואר ישראל יטפל בעד 14 מליון חבילות בחודש. המספרים לא נתפסים, אך העולם עובר לאינטרנט.
הקורס מיועד לכל המעוניין בהכשרה מקיפה להקמת חנות וירטואלית ומכירות באתרי המסחר הגדולים בעולם: אמזון, איביי ואטסי. הקורס מקיף את כל הנושאים החשובים על מנת לספק כלים לפיתוח מותג פרטי לשם מכירתו באמזון, מכירות באיביי, אטסי וכן בפלטפורמות מקומיות.
תחום המסחר האלקטרוני מתפתח וצומח במהירות. בקורס זה תקבלו יכולות מקצועיות שאיתן תוכלו להיות מנהלי מוצר ברמה גבוהה תוך הקפדה על הפרטים הקטנים והחשובים כדי שהלקוחות יאהבו וירכשו את המוצרים שלכם.
במהלך הקורס יוצגו התהליכים הדרושים לשם פיתוח מותג פרטי והקמתו ולאחר מכן שיווק המותג ומכירתו בקניונים הוירטואליים הגדולים בעולם.
הקורס יכלול שיעורים מעשיים ועיוניים וכן תרגולים אונליין לביצוע התהליכים הנלמדים.

על איביי (Ebay)

אתר המכירות איביי מייצג שוק עולמי עצום של כ-400 מיליון משתמשים רשומים, הקונים ומוכרים כמעט הכל אחד מן השני.
האתר מספק לכל משתמש כלים רבים ומגוונים לביצוע "מחקר שוק" למוצר, סטטיסטיקות מלאות, פלטפורמה מקצועית לפרסום מוצרים, ומידע לזיהוי מגמות וביקושים בעולם. באמצעות האתר ניתן לסחור במוצרים חדשים ומשומשים וכן לערוך מכרזים ומכירות פומביות. אתר "איביי" פשוט מאוד להפעלה, ומשמש היום כמקור הכנסה עיקרי למיליוני סוחרים בארץ ובעולם.

על EBAY

על אטסי (ETSY)

אתר מסחר אלקטרוני שנוסד בשנת 2005 על ידי החברה האמריקנית iospace.
האתר הוא שוק עולמי מקוון הממוקד במסחר מקומי ובינלאומי של עבודות יד ופריטי אספנות. המוכרים הם אנשים פרטיים ועסקים קטנים המציעים מיליוני פריטים ושירותים דרך הפלטפורמה המקוונת, דרך שיטת מכירה בתמונות כמו אינסטגרם.

על Etsy

על אמזון (AMAZON)

אמזון הנה חברה אמריקנית למסחר אלקטרוני ושירותי מחשוב ענן ואחת מחלוצות המסחר המקוון באינטרנט.
אמזון התפרסמה בראשיתה במכירת ספרים, אך בהמשך החלה למכור גם דיסקים, סרטים, מוצרי אלקטרוניקה, בגדים ועוד. בעשור הראשון של המאה העשרים ואחת הרחיבה אמזון את פעילותה לתחומים נוספים מלבד המסחר האלקטרוני. החברה נוסדה בשנת 1994 על ידי ג'ף בזוס במקור תחת השם קדבה אך השם שונה במהרה לאמזון והאתר נפתח רשמית ב-1995. האתר הינו הקניון הגדול בעולם המשרת מאות מיליוני לקוחות בכל העולם ובעל קצב העסקאות הגדול ביותר מבין אתרי המסחר בארצות הברית ואירופה

על שופיפיי (SHOPIFY)

שופיפי הינה חברה קנדית למסחר אלקטרוני. החברה מפתחת תוכנות מחשב באינטרנט עבור חנויות קמעונאיות ומערכות של נקודות מכירה.
שופיפי נוסדה בשנת 2004 ע"י טוביאס לוטקה, דניאל ווינאנד וסקוט לייק, אשר החליטו לפתח פלטפורמה לחנות אינטרנט, חנות מקוונת. כיום שופיפי מהווה פלטפורמה קלה וידידותית להקמת חנויות קמעונאיות באינטרנט ואודות לפשטות בה כל אחד החפץ בכך יכול להקים חנות אינטרנטית, שופיפי הינה הספק השירות המועדף כיום על אמזון בשירות לסוחריה.

על shopify

קהל היעד

  • אנשים בעלי נגיעה למחשב הרוצים ליצור הכנסה משמעותית מפיתוח מותג פרטי ומכירתו בקניונים הוירטואליים הגדולים בעולם.
  • סוחרים ישראליים קונבנציונאליים המעוניינים לפתח עסק וירטואלי בינלאומי.
  • סוחרים ישראליים מקוונים המעוניינים להרחיב את גבולות העסק שלהם אל מחוץ לגבולות המדינה.
  • סמנכ"לי ומנהלי מכירות בחברות המעוניינים להשתמש בפלטפורמות בינלאומיות לטובת הרחבת ערוצי השיווק והמכירה.

מטרת הקורס

  • לצייד את המשתמשים בכלים ובידע לסחור בפלטפורמות המסחר הפופולאריות ביותר באינטרנט.
  • לתרגל את השימוש באתר ולמקסם מכירות.
  • ליצור קהל לקוחות רחב והכנסות שוטפות מהעסק החדש.
  • להקים עסק מצליח באינטרנט.
כל תלמיד יקבל חוברת הדרכה מפורטת + כניסה לקבוצת פייסבוק סגורה אשר בה יינתן ליווי מתחילת הקורס ולאחריו.

לווי מקצועי

אסף שרשוב - מוביל תחום Amazon

אסף שרשוב – מוביל תחום אמזון (Amazon)
יזם מסחר אלקטרוני מזה כעשר שנים, נחשב למומחה בעל ניסיון עשיר בפלטפורמות מכירה ומסחר אלקטרוני. מנהל ויועץ לחברות ובעלי עסקים המפעילים ערוצי מכירה באמזון, איביי ואתרי מסחר אלקטרוני.

אייל דניאל - מוביל תחום Ebay ו-

אייל דניאל – מוביל תחום איביי (EBAY) ואטסי (Etsy)

עוסק מעל 15 שנה במסחר אלקטרוני, מדריך ועוסק ביזמות וניהול קמפיינים באינטרנט.
יועץ וחוקר דיגיטל.

התואר, ההסמכה והבידול

  • הכרה תפעולית של מערכת ההפעלה חלונות.
  • הבנת הנקרא באנגלית.
  • ראיון אישי.

בסיום הקורס ועמידה בכל דרישות הקורס, תוענק תעודת סיום והסמכה.

דרישות מהסטודנטים:

  • נוכחות של לפחות 85% בכל הקורס.
  • הגשה מלאה של פרוייקטים, עבודות ומטלות . 
  • מעבר בהצלחה של בחינות מעשיות ותאורטיות.
  • תרגול וחזרה על חומר הלימוד בבית באמצעות מחשב אישי –  מומלץ לחזור כ-10 שעות שבועיות.
  • לצורך תרגול נדרש כרטיס אשראי בינלאומי. 
  • הוצאות נוספות במהלך הקורס: עד 500 ₪ לצורך פתיחת חשבון, משלוחי ניסיון, פרסום ממומן, העלאת מוצרים ועוד.

במהלך הקורס כל תלמיד יתנסה בהעלאת מוצרים לאתרים למכירה לפי פרויקט מונחה.

תעודה קורס מסחר אלקטרוני

  • הקורס יערך במתכונת של קורס מעשי הכולל הרצאות עיוניות ותרגול מעשי במודולים הרלוונטיים.
  • היקף כולל: 115 שעות (כ-3 חודשים).
  • פעמיים בשבוע בין השעות 17:30 – 21:30 או ימי ג'  + שישי בבוקר. 

2 – 0

שנות ניסון

שכר

10,000 – 6,000

4 – 2

שנות ניסון

שכר

13,000 – 9,000

8 – 5

שנות ניסון

שכר

16,000 – 10,000

9+

שנות ניסון

שכר

16,000 – 10,000

הכרות עם
עולם המסחר האלקטרוני

נושאים:

  • היכרות כללית.
  • מהי אחריות מלאה על חנות וירטואלית.
  • מסחר אלקטרוני – יתרונות וחסרונות B2C.
  • מושגי יסוד, תהליך רישום לאיביי ו – PayPal.
  • מהי זירת המסחר וכיצד היא בנויה.
  • בטחון במסחר – קנייה ומכירה.
  • אבטחה באינטרנט והונאות.
  • התחברות למערכת – חשבון קונה.
  • PayPal – הכרות בסיסית.

קרא עוד

הכרות עם עולם המסחר האלקטרוני - מודול 1

היכרות עם עולם האונליין
ותחילת הכרות עם איביי

נושאים:

  • עזרה והתמצאות באתר "איביי".
  • סקירת שוק אתרי מכירות ישראליים. 
  • חיפוש בסיסי ומתקדם – מכירות ומוצרים.
  • חיפוש מתקדם ומידע מוקדם על המוכר, מיקומו והמוצרים המוצעים.
  • הגדרות איזורי שילוח – ישראל והעולם.
  • סוגי מכירות.
  • פתרון סכסוכים בין קונה למוכר.

קרא עוד

היכרות עם עולם האונליין ותחילת הכרות עם איביי - מודול 2

המכירה
באמצעות איביי

נושאים:

  • מה כדאי למכור באיביי? "תחושות בטן".
  • היכרות עם המעבדה הפנימית של איביי.
  • מחקר מילות מפתח של מוצר על כותרת.
  • כיצד מוכרים? – העלאת מוצר למכירה בכיתה
  • שיטות מכירה.
  • איך למכור-רישום כמוכר באיביי.
  • דע את המוצר – צילום נכון, תיאור מדוייק, תנאי מכירה ותשלום.

קרא עוד

המכירה באמצעות איביי - מודול 3

פרסום, שיווק
ומודולי מכירה

נושאים:

  • רישום המוצר.
  • אריזה ומשלוח + צ'ופרים.
  • שירות לקוחות, מענה למיילים.
  • חשיבות הפידבקים.
  • הגברת אמינות – לימוד מודלים מוצלחים.
  • ניהול אוטומציות מכירה באיביי.
  • כללים וכלים למקסום ולשיפור מכירות ותנועת לקוחות בדף המוצר ע"י מדיות חברתיות ושיווק מחוץ לאיביי.
  • הקשר שלנו מול איביי כמוכרים.

קרא עוד

פרסום, שיווק ומודולי מכירה - מודול 4

כללי מכירה נכונה באיביי
+ DROPSHIPPING

נושאים:

  • DROPSHIPPING – איתור ספקים ומוצרים.
  • הקמת חדר מסחר מקצועי.
  • כיצד להקים מערך נכון עם שילוח מהארץ למוצר/מותג שלי.
  • שימוש ושליטה במעבדות חיצוניות.
  • דיוור ישיר ללקוח.

קרא עוד

כללי מכירה נכונה באיביי + DROPSHIPPING - מודול 5

חדר מסחר
והנהלת חשבונות

נושאים:

  • תרגול מעשי בכיתה על תהליכי מחקר ומכירה.
  • מעבר על כלים מתקדמים בתשלום.
  • יצירת קשרים עיסקיים ואיתור יצרנים בארץ להפצה בינלאומית.
  • היכרות עם שרשרת הייצור והתמחור למוצר, לוגיסטיקה ומשלוחים.
  • כללים לפתיחת עוסק זעיר / עוסק מורשה.
  • יזמות עסקית, כלים לניהול עובדים.
  • הנה"ח, מעקב נכון וארכיון.
  • ניהול חשבון עסקי.

קרא עוד

חדר מסחר והנהלת חשבונות - מודול 6

פתיחת חשבון אמזון
וחשבון סליקה

נושאים:

  • פתיחת חשבון אמזון.
  • רישום כמוכר.
  • הצטרפות לשירות FBA.
  • רישום לפיוניר ולינק לחשבון אמזון.

פתיחת חשבון ETSY

נושאים:

  • הכרות עם ממשק אטסי
  • חיבור החשבון והכרה של צד המוכר 
  • מחקר מילות מפתח
  • פתיחת חנות
  • הכרות של כלים מתקדמים באטסי
  • צילומים מיוחדים והפיכת החנות למעוצבת
  • חיבור החנות לממשקים חיצוניים מתקדמים לפרסום

קרא עוד

פתיחת חשבון ETSY - מודול 8

מבוא לאמזון

נושאים:

  • היכרות עם האתר ומבנה הקטלוג.
  • בעיות במודלים הקיימים.
  • הבדלים בין איביי לאמזון.
  • מהו אמזון פריים?
  • מהו  אמזון FBA?
  • מהו בייבוקס.
  • מהו Best Seller Rank.
  • מהן סקירות מוצר.
  • עבודה עם מחשבון אמזון.

קרא עוד

מבוא לאמזון - מודול 9

היכרות עם
Seller Central

נושאים:

  • הוספת מוצר קיים.
  • יצירת משלוח FBA.
  • הסבר על סוגי אריזה.
  • תהליך ההזמנה והרכש.
היכרות עם Seller Central - מודול 10

הוספת מוצר
לקטלוג אמזון

נושאים:

  • הוספת מוצר חדש.
  • יצירת כותרת למוצר.
  • כתיבת תיאור מוצר.
  • וריאציות למוצר.
הוספת מוצר לקטלוג אמזון - מודול 11

שירות לקוחות
וניהול שוטף

נושאים:

  • מענה להודעות מלקוחות.
  • תשובות לשאלות ותגובות לסקירות.
  • שליחת הודעות אוטומטיות לקונים והגדלת הסקירות החיוביות.
שירות לקוחות וניהול שוטף - מודול 12

פעולות מתקדמות

נושאים:

  • ניהול לחשבון מתקדם.
  • פתיחת קטגוריות.
  • הזמנות פולפילמנט למכירה חיצונית.
  • הסרת סחורה ממחסני FBA.
  • יצירת משלוח גוביינא.
  • איתור ספקים.

קרא עוד

פעולות מתקדמות - מודול 13

מותג פרטי

נושאים:

  • מה זה מותג פרטי.
  • היתרונות של מכירה במותג פרטי.
  • מה ההבדל בין מותג פרטי למוצר גנרי.
  • מאפייני המותג הפרטי.
  • אילו מוצרים מתאימים למיתוג פרטי.
  • חקר שוק.

קרא עוד

מותג פרטי - מודול 14

מותג פרטי מתקדם

נושאים:

  • מה הערך של המותג.
  • כיצד בוחרים שם למותג.
  • כיצד בוחרים סלוגן למותג.
  • כיצד בוחרים לוגו למותג.
  • כיצד ליצור בידול למוצר.
  • כיצד יוצרים אריזה למוצר.
  • רישום המותג באמזון.
  • כיצד עובד תהליך ייצור המוצר.

קרא עוד

מותג פרטי מתקדם - מודול 15

השקת מוצר

נושאים:

  • כיצד עובד מנוע החיפוש של אמזון.
  • יצירת קמפיין PPC ולימוד בצורה מעמיקה.
  • הקמת דף למותג בפייסבוק.
השקת מוצר - מודול 16

היכרות עם
ממשק שופיפיי

נושאים:

  • הרשמה ופתיחת חנות בשופיפיי.
  • הגדרות חשבון,הגדרות חנות.
  • רכישת דומיין וחיבור הדומיין לחנות.
  • סקירה על אפשרויות האתר ועל מערכת ניהול המכירות.
היכרות עם שופיפיי - מודול 17

הקמת חנות מסחר

נושאים:

  • בחירת נושא ונישה ריווחית לחנות.
  • בניית סגנון עיצובי,יצירת קטגוריות וקולקציות(תרגול מעשי).
  • בחירת מוצרים מנצחים והעלאת מוצרים לחנות(תרגול מעשי).
  • הגדרת תשלום וסליקה באתר.
הקמת חנות מסחר - מודול 18

שדרוג החנות

נושאים:

  • שימוש באפליקציות לקידום מכירות.
  • שימוש במערכות דרופשיפינג אוטומטיות.
  • הקמת מערך שיווק לפייסבוק.
  • הטמעת פיקסל של פייסבוק באתר.
שדרוג החנות - מודול 19

שימוש במודעות
FACEBOOK ADS

נושאים:

  • הכרת ממשק הפרסום של פייסבוק.
  • הכרת השימוש בפיקסל של פייסבוק.
  • הטמעת פיקסל המעקב של פייסבוק.
  • הכרת כלי ניתוח קהלים AUDIENCE INSIGHTS.
  • סוגי קמפיינים במערכת הפרסום.

קרא עוד

שימוש במודעות FACBOOK ADS - מודול 20

יצירת קמפיינים
במערכת פייסבוק

נושאים:

  • מציאת קהלי יעד + תרגול מעשי.
  • שיטות לטירגוט קהלים.
  • העלאת פוסטים לדף הפייסבוק והקמת קמפיינים.
יצירת קמפיינים במערכת פייסבוק - מודול 21

תרגול ואופטימיזציה
לקמפיינים

נושאים:

  • תרגול מעשי ביצירת קמפיינים.
  • ניתוח קמפיינים וביצוע אופטימיזציה.
  • ביצוע תהליך מעשי.
תרגול ואופטמיזציה לקמפיינים - מודול 22

דברו ישר עם הבוגרים שלנו

[post-carousel-aplicatzia category_id=27 carusel_id="text_recomendation_1" carusel_template="recomendation"]
[post-carousel-aplicatzia category_id=27 carusel_id="text_recomendation_2" carusel_template="recomendation" direction="rtl"]

דברו ישר עם הבוגרים שלנו

מחלקת השמה 

91% בוגרי הקורס כבר עובדים!

תעשיית ההייטק מחפשת בוגרי הכשרות מקצועיות, רציניות עם ידע עדכני ורלבנטי לעולם העבודה. מכללת ג'ון ברייס חיפה מלווה אתכם צעד אחר צעד בדרך לכניסה לעולם העבודה וחושפים אתכם לכל הזדמנויות הקריירה האפשריות!

הכנת
קורות חיים

סדנאות
לחיפוש עבודה

סימולציה
לפני ראיון

דרושים
משרות לבוגרים

בין המעסיקים שלנו:

בואו גם ללמוד וישר לעבוד

אולי יענין אותך גם… 

[post-carousel-aplicatzia category_id=8 carusel_id="article" carusel_template="article"]

תהיו בקשר

שד' ההסתדרות 46,חיפה
מרקוני 27,חיפה

ימים א'-ה': 08:00-21:00
ימי ו: 08:00-13:00

טלפון: 074-760-0700
נייד: 058-4040749

השאירו פרטים עכשיו

תאמו פגישת ייעוץ

בחרו מתי נוח לכם להגיע

תודה על התעניינותך בלימודים אצלנו!

זה זמן טוב לעקוב אחרינו בפייסבוק ובאינסטגרם ולקבל עדכונים בתחום.

נציגינו יצרו עמך קשר בהקדם לתיאום פגישה עם יועץ לימודים.

תודה על התעניינותך בלימודים אצלנו!

זה זמן טוב לעקוב אחרינו בפייסבוק ובאינסטגרם ולקבל עדכונים בתחום.

נציגינו יצרו עמך קשר בהקדם לתיאום פגישה עם יועץ לימודים.

הגשת קורות חיים

מלאו את הטופס וצרפו קובץ קו"ח